top of page

Чого я не знала, поки не народила дитину.

Якими би не були пологи,- складними чи легкими, швидкими чи не дуже, та все-таки найскладніший час у житті молодої мами починається вже після того, як вона з немовлям повертається до дому. Чого я не знала…

До пологів я, як буть – яка жінка, розуміла, що маленька дитина буде багато плакати. Але я не підозрювала, що плакати вона буде майже завжди за винятком, коли їсть і спить. Вже за декілька днів я зрозуміла, що коли Давида береш на руки, він перестає хникати. Тобто, повертаючись до початку, коли він не їсть і не спить, його потрібно тримати на руках! І я це почала робити. Щоб сидіти не просто так я накачала різних пізнавальних шоу, фільмів. І під час тримання на руках дитини переглядала все те, що давно хотіла побачити.

До народження дитини я не знала, що обов’язково з’явиться родичка (а це може бути тьотя, невістка, якась троюрідна сестра), яка буде і вам, і всім оточуючим розповідати, що ви все робити не так, що дитину потрібно пеленати чи не пеленати, обов’язково загартовувати чи не загартовувати, давати воду чи не давати воду. Що сказати,- намагайтеся не пускати таких родичів до свого життя. Дайте їм зрозуміти, що з усіма труднощами справитись самі. Не хвилюйтеся, сильна материнська інтуїція не дасть вам шансу зробити для своєї дитини щось погане!

До народження Давида я не знала, що багато людей, яких я вважала своїми друзями, перестануть цікавитися моїм «декретним життям». Будьте готові і ви до того, що деяких близьких людей проблеми молодої мами цікавить не будуть. Але є і плюс – поручь залишаться лише справжні і вірні друзі.

Після народження Давида я і гадки не мала, на кого можна його залишити на тридцять – сорок хвилин. А все виявилося дуже просто: люблячі няні, які у будь – який час готові побути з Давидом, знайшлись самі. Аннушка – подруга моєї мами, Кузьмич – батько моєї подруги. Вони давно на пенсії (їх онуки вже дорослі) і до Давида ставляться дуже ніжно, як люблячі бабуся і дідусь, у них багато вільного часу і тому вони готові у будь – яку годину прийти на допомогу. Шукайте таких нянь серед своїх знайомих!

До народження Давида я не знала, що серед молодих мам дуже багато депресивних осіб, які весь час скаржаться на свекруху, на чоловіка, на дитину, яка багато плаче і не дає їй виспатися вночі і т.д. Будьте подалі від таких мамаш і спілкуйтеся лише з позитивними жінками, які до усіх життєвих негараздів ставляться з посмішкою і материнство для них - це дійсно велика життєва подія!

До народження Давида я не знала, що існують дитячі центри для маленьких дітей! В один із таких центрів ми пішли займатися, коли нам виповнилося всього три місяці. На таких заняттях батьки навчаються у професійних педагогів і психологів, як правильно розвивати своїх дітей, а діти вперше починають спілкуватися один з одним. Шукайте такі школи у своєму місті і виховуйте вундеркіндів!

До народження Давида я взагалі і думки не мала, що бути в декретній відпустці - це так приємно і цікаво! Маленька дитина - це цілий всесвіт, з якою ти разом починаєш вже по – новому опановувати та пізнавати світ! І потрібно насолоджуватися кожною годиною цього спілкування!

Наша Семья
Избранные записи
Проверьте позже
Когда посты будут опубликованы, вы увидите их здесь.
Новые записи
Поиск по ключевым словам
Тегов пока нет.
bottom of page